>

Orca' yı Eşsiz Yapan Nedir?

Orca' yı Eşsiz Yapan Nedir?

Performans, teknoloji ve stil her zaman bisiklet sürmenin temel taşları olmuştur. Belki yarışlarda profesyonel sporcularla boy ölçüşemeyiz ama yarış bisikleti hissini seviyoruz. Profesyonel sporcular, hafta sonu savaşçıları, Strava avcıları ve eğlence amaçlı binicilerin hepsinin benzer istekleri var -hafif, hızlı ve güzel bir Orca-. Biz bu makineyi yaşam tarzı kadar seviyoruz.

Herkes daha yumuşak bir sürüş, gelişmiş mühendislik ve aerodinamik avantajdan yararlanabilir. Şık, akıllı ve entegre kontroller ve bileşenler arzuluyoruz. Esneklik, performans ve kişiselleştirme için, Orca çok geniş bir alana sahip. En geniş sürücü yelpazesine uyum sağlamak için benzersiz geometri ve donanımlar sunuyoruz, çünkü hepimiz aynı sürüş pozisyonunu aramıyoruz, kendimize uygun olan en hızlı bisikleti istiyoruz. Orca, bizi tam olarak istediğimiz şekilde sürmek için heyecanlandıran kişiselleştirilmiş, modern, yetenekli bir yarış bisikletidir.

Bu bisikletçiler kendilerini tırmanışçı, sprinter ya da yarışçı olarak tanımlamaz, her şeyi yapabilen ve her rotada ustalaşabilen, teknolojide en üst seviye ve stil sahibi bir bisiklet arzularlar. Orca sizi hayallerinizin ötesine taşır.

TEKNOLOJİLER

ORBEA MONOKOK KARBON

En sofistike bisiklet kadrosunu mümkün kılmak için teknolojik açıdan mevcut en gelişmiş karbon yapıyı kullanıyoruz. Seleye oturduğunuzda takdir edeceğiniz karmaşık ve özenli bir sürecin sonucu.

 

KADRO YAPILARI

 

 

 

OMX KADRO YAPISI

Pek çok bisiklet şirketi, bir Mühendislik Okulunun araştırma ve geliştirme yeteneklerine parmaklarının ucunda sahip değildir. Orbea, aerodinamik kavramları analiz etmek ve test etmek için doğrudan Bask Ülkesindeki Mondragon Üniversitesi'ndeki uzmanlarla birlikte çalışır.

Yeni Orca'nın alt borusu, sele borusu ve sele borusunun takıldığı bölge ovalleştirildi ve önceki versiyona göre% 10 sürtünme azaltımı için ince bir şekilde düzleştirildi. 

OMR KADRO YAPISI

OMR kadro, yuvarlak hatları ile uyumluluğu artıran ve ağırlığı azaltan sorunsuz ve verimli bir sürüş kalitesi arayan sürücüler için idealdir. Katmanların yerleşim ve dinamik yapısı, önceki OMR' den % 5 ve mevcut OMX' ten % 10 daha fazla darbe absorpsiyonu sağlar.

27,2 mm'lik yuvarlak sele borusu, 30,9 veya 31,6 mm çaplarından önemli ölçüde daha rahattır ve orta göbekteki kadro sertliğinden ödün vermeden daha konforlu bir sürüş sağlar.

 

RİJİTLİK

 

95-105NM rijitlik. Burulma ve yanal yüklerin büyük çoğunluğu kadronun alt omurgası tarafından taşınır. Alın borusu, alt boru ve arka bacaklar bükülmeye direnir ve gücü arka tekerleğe iletir. Şüphesiz, kadronun altındaki esnemeye karşı direnç, doğrudan tekerleğe daha fazla watt aktarılacağı anlamına gelir ve güç aktarımı anlık sağlanır.

 

 

 

 

 

  

YUMUŞAKLIK

Alçaltılmış arka bacaklar, optimize edilmiş karbon yapı ve boru şekilleri, kas yorgunluğunu azaltmaya yardımcı olan ve sizi aynı anda daha konforlu ve daha hızlı hale getiren rahat bir kadro oluşturmanın temel unsurlarıdır. Karbon yerleşimi ile oluşturulan doğal esnek yapı ve üst boru ile arka bacakların minimum hacmi, zorlu yollarda dinamik ve yumuşak bir sürüş sağlar.

MALZEMELER



GEOMETRİ VE ERGONOMİ

En geniş sürücü yelpazesi için uygun ergonomi

ORCA YOL YARIŞ GEOMETRİSİ

Orca Racing Geometry, neredeyse 100 yıllık yol yarış bisikleti tasarım tecrübesi ile doğmuştur ve cevap verme yeteneği ile stabilitenin mükemmel dengesidir. Bisiklet üzerinde sürücünün duruşu agresiftir ve aerodinamik ve verimliliği en üst düzeyde tutmayı hedefler. Açılar ve ölçüler her pedalda daha fazla güç aktarımının sağlanması için tüm beden skalasında hassas bir şekilde ayarlanmıştır. Daha fazla güç aktarımı daha yüksek hız anlamına gelmektedir.

Orca, her boy ve fizikteki insana uyacak şekilde tasarlanmıştır. Tüm kadın ve erkek sürücülerin aynı şekilde bike-fit uzmanları ile bisikletin kişiselleştirilmesi konusunda tavsiye alması önemlidir. Orbea, MyO sunduğu ekipman çeşitliliği ile farklı fiziğe sahip her kullanıcıya özel uyum kolayca sağlanabilir. 

UYARLANABİLİR ERGONOMİ

Ergonomi daha ileriye gitmenize nasıl yardımcı olabilir? Aerodinamik odaklı bir yarış pozisyonunun aksine, dayanıklılık pozisyonu, sürüşü daha kolay olan ve dayanıklılığı artıran bir bisikletle sonuçlanır. Daha kısa bir kokpit ve daha yüksek gidon, sürücü konforunu en üst düzeye çıkarır ve daha fazla konfor, daha uzun ve daha hızlı sürüşler anlamına gelir.

Standart bir kompakt yol gidonu ile karşılaştırıldığında, OC Rise Gidonun 20 mm yükselme ve 10 mm daha kısa erişim boyutları, bir dayanıklılık bisikletinin geometrisini kopyalar ancak Orca' yı ünlü yapan genel kadro performansını korur. Sizin için mükemmel bir Orca için OC Rise gidon veya OC Kompakt gidon ve tabii ki size uygun gidon boyutunu seçmek çok kolay, tümü MyO aracılığıyla mümkündür. 

ENTEGRASYON

Sektörde yeni standart!

ICR PLUS

Dahili Kablo Yönlendirme, gidon boğazının altından ve alın borusu boyunca, sürtünme veya takırdama olmadan dikkatlice yönlendirilir ve hem geleneksel hem de elektronik vites değiştirme sistemleri için optimize edilmiştir. Tescilli spacerlar, düzgün hava akışı sağlar ve kolay ayarlama sunar. Orbea yol bisikletlerinin tamamı bu temiz çözümü, OC Entegre gövdeleri ve kablo kapakları ile sunuyor. 

  

 


GİDON BOĞAZI VE YOL BİLGİSAYARI BAĞLANTISI

Yeni Orca' nın OC2 ve OC1 gidon boğazları, hafif ve sağlamdır. Gidon boğazının altından furş takımı arasına kılavuzluk eden bir kablo kanalı ve kablo kapağı bulunur. Gidon boğazının ön kısmında entegre bir yol bilgisayarı montaj platformu bulunur. Daha temiz bir görüntü için yol bilgisayarı montaj aparatını kullanabilir veya çıkartabilirsiniz.


 

 

GİZLİ SELE BORUSU KELEPÇESİ

Orca’nın sele borusu kelepçesi kadroya entegre edilerek kirlenme olasılığını azaltır ve aerodinamiği artırır. Ve tabii ki de harika, temiz bir görünüm sağlar. Bu, Orca' yı akıllı ve güzel kılan küçük detaylardan sadece biri.

 

 

 

RAHATLIK

LASTİK GENİŞLİĞİ 32C OMX/ 35C OMR

Modern yol bisikletçileri, daha geniz lastiklerin avantajlarını keşfettiler. Daha düşük basınçlı, daha geniş bir lastik yuvarlanma direncini azaltır ve düşük hava hacmi ile tıpkı süspansiyon gibi, konforu ve çekişi önemli ölçüde artırır.

SELE BORUSU

 

 

 OMX SELE BORUSU

OMX kadronun D şeklindeki tescilli sele borusu, aerodinamiğin yanı sıra konfora da yardımcı olur. Dahili bir pil fişi, bir Di2 pili sele borusunun içine yerleştirilir ve kauçuk bir kapak, zarif bir görünümle koruma sağlar.

Orca sele borusunun basit ve güvenli kelepçesi, eğim ayarının selenin ileri-geri konumundan bağımsız olarak yapılmasına izin veren tescilli bir tasarımdır.

OMR SELE BORUSU

27,2 mm'lik yuvarlak sele borusu, 30,9 veya 31,6 mm çaplarından önemli ölçüde daha rahattır ve kadro rijitliğinden ödün vermeden seledeki konforu artırır.

 
Orca sadece en zorlu yarışlardaki zaferlerle eşanlamlı değil, aynı zamanda uluslararası medyada da tanındı. Fransa'da Yılın Bisikleti; Birleşik Krallık' ta ortalama puanı 9'dur; Amerika Birleşik Devletleri, İspanya ve İtalya gibi diğer ülkelerde de büyük beğeni topladı.

 

 

"Orca çarpıcı bir makinedir; hafif, hızlı, keskin bir tutuşa sahip, sağlam ve uyumlu bir şekilde rahat." 4,5/5

"Cevap verme yeteneği ve hafifliğin asil bir sürüşle birleştiği dengeli bir bisiklet.

"Orca OMX, sadece eğlenceli, gülümsemeye neden olan bir yolculuktur. Hızlı ve yetkin."

 

"Orca yolda çok atletik, Bask Ülkesinin dik rampalarına çevik bir şekilde tırmanıyor ve sayısız virajda güvenli ve hassas bir şekilde aşağıya doğru koşuyor."

"Hafif, sert ve aerodinamik. İyi tasarlanmış ve üretilmiş. Gerçekten yetenekli bir tırmanma bisikleti. MyO 2.0, değer katmanın anahtarıdır."

Yorum yap

Ne aramıştınız?

Sepetiniz